Articole interesante

miercuri, 2 iulie 2008

Nou Concurs pe go4it.ro !!


Scriu acest articol din dorinta de a castiga premiul pus la bataie pe go4it.ro deoarece simt lipsa unui laptop din "viata mea de blogger". Am aflat cam tarziu de concurs ( chiar cu o zi inainte de a se termina) insa niciodata nu este prea tarziu. Imi doresc un calculator nou pentru ca cel pe care il am acum sta sa "moara". Am studiat oferta de laptopuri si cred ca cel mai bun raport calitate-pret il are Laptop-ul MSI EX-610. Cu un procesor de 64 biti, o placa video de 256 Mb , un hard de 160 GB, o memorie RAM de 2 GB si un pret de 2000 de RON, consider ca este net superior fata de alte laptopuri care, la dotarile lui ating si 5000 de RON.
Inchei acest articol urandu-le bafta tuturor participantilor.....si....la cat mai multe articole pe blog.

Salutare

Trimite mai departe prin



Facebook Twitter Yahoo Messenger Google Bookmarks Mixx StumbleUpon DesignFloat Delicious Technorati

1 comentarii: pentru "Nou Concurs pe go4it.ro !!"

Anonim spunea...

promit ca-ti dau o sansa data viitoare! :P merci! :)

Trimiteți un comentariu