Articole interesante

marți, 26 august 2008

Bula si cu Strul mureau de foame

Bula si cu Strul mureau de foame. Vad ei o gaina si se gandesc sa o prinda si sa o jumuleasca. O prind si cand sa o omoare gaina le spune: "nu ma omorati ca va dau la fiecare cate 3 oua cu coaja de aur. de fiecare dat cand veti sparge un ou vi se va indeplini o dorinta". Iau cei doi ouale si pleaca. Se intalnesc peste 5 ani. Bula avea case, femei, masini, bani, Strul nimik, un falit.
Il intreaba Bula: "Ce-ai patit ma?".
Pai fii atent am ajuns acasa cu ouale si cand sa intru, m-am impiedicat de prag si mi s-a spart un ou si zic eu "Mii de p**e" , si mi s-a umplut toata casa de p**e. A doua dorinta a fost sa dispara toate p****e din casa aia.
Asa si a treia?
S-o iau pe a mea inapoi.

Trimite mai departe prin



Facebook Twitter Yahoo Messenger Google Bookmarks Mixx StumbleUpon DesignFloat Delicious Technorati

0 comentarii: pentru "Bula si cu Strul mureau de foame"

Trimiteți un comentariu