Articole interesante

marți, 26 august 2008

Fiul virtual

Baah fiule, cred ca intr-o zi tot ai sa afli! Pai, eu si cu maica-ta intr-o zi am intrat intr-o camera de chat a Yahoo-ului. Am aranjat apoi o intilnire via e-mail cu maica-ta si ne-am intilnit intr-un internet cafe virtual. Ne-am strecurat intr-o camera privata, unde maica-ta a fost de acord cu un download din hard-ul meu. Imediat ce eram gata de upload, am descoperit ca nici unul dintre noi nu folosise firewall-ul si fiindca deja era prea tirziu sa dam delete, noua luni mai tirziu a aparut un mic popup binecuvintat care a tipat din toti rarunchii:
You've got mail !!

Trimite mai departe prin



Facebook Twitter Yahoo Messenger Google Bookmarks Mixx StumbleUpon DesignFloat Delicious Technorati

0 comentarii: pentru "Fiul virtual"

Trimiteți un comentariu