Articole interesante

duminică, 12 octombrie 2008

Localizare Romania pe harta... intre doi munti

Astazi mi-am adus aminte ca am de facut o tema la tic [tehnologia informatiei si comunicarii] si m-am decis sa caut cateva poze cu tara noastra mica..Romania. Avem locuri foarte frumoase si deosebite...daca am sti sa facem turism..am avea o economie mai buna:)) (asta am luat-o de la antreprenoriala).
In fine lasand asta la o parte..scriu articolu' asta...pentru ca am gasit o poza interesanta si vreau sa va intreb pe voi..puteti sa localizati Romania pe harta de mai jos? priviti bine :))

(click pe poza pentru a mari imaginea)

Trimite mai departe prin



Facebook Twitter Yahoo Messenger Google Bookmarks Mixx StumbleUpon DesignFloat Delicious Technorati

0 comentarii: pentru "Localizare Romania pe harta... intre doi munti"

Trimiteți un comentariu