Articole interesante

marți, 3 martie 2009

Ati mai vazut asa ceva? si cainii se manifesta in somn

Eu nu am mai vazut asa ceva pana acum =)) . Am descoperit cativa caini...care fac mai rau decat oamenii in somn :)).
Primul este cel mai tare. Viseaza ca merge.. apoi (cel mai probabil) ca este alergat de cineva.. fuge si el (dar in gol) :)) .. se ridica, latra de cateva ori si apoi se loveste cu capul de zid :))atunci se trezeste la realitate.
Cel de-al doilea sforaie foarte zgomotos pentru un caine :))
Ultimul este si el nervos.. il supara ceva in somn asa ca incepe sa latre:))







Trimite mai departe prin



Facebook Twitter Yahoo Messenger Google Bookmarks Mixx StumbleUpon DesignFloat Delicious Technorati

1 comentarii: pentru "Ati mai vazut asa ceva? si cainii se manifesta in somn"

Anonim spunea...

=))) cat de simpatici sunt cateii:))) primul caine seamana cu Micky am meu (care nu e chiar asa fraier sa se dea cu capul de pereti) , dar cand mai are si el cate un vis , mai da din labe , mai miauna ( daca incerci sa-l trezesti te mai si musca)

Trimiteți un comentariu