Articole interesante

joi, 18 iunie 2009

Marian Daniel Vanghelie: Am cautat pe "Gogal, Goagal, Gagal" (Google) despre Herodot

daniel marian vanghelie - am cautat pe google / gugal / gogal / gagal / goagal primar sector 5 bucuresti psd presedinte partid romania marean 2009 primarul la primarie primariaLuni dimineata, pe la ora sase, presedintele PSD Bucuresti s-a pus pe cautat date despre... Herodot, pe Google.
"Eu m-am dus acolo ca a zis presedintele Basescu", a adaugat el, referindu-se la o afirmatie a sefului statului, din sedinta extraordinara a Guvernului de duminica.
In fata camerelor de luat vederi, Vanghelie a avut insa ceva probleme in a pronunta cuvantul Google, care i-a iesit, pe rand "Gogal", "Goagal" si "Gagal". Abia a patra oara, seful PSD Bucuresti a tras lozul castigator.
Ca sa arate ca n-a muncit in zadar, le-a spus ziaristilor ca a retinut si perioada in care a trait acesta: 484–425, inainte de Hristos.
Mai multe perle ale lui "Nea Marean" le vedeti in clipurile urmatoare:



I: De ce a cautat M.V. pe "Goagal" la sase dimineata informatii despre Herodot?
R: Ca sa nu stea la coada!


Trimite mai departe prin



Facebook Twitter Yahoo Messenger Google Bookmarks Mixx StumbleUpon DesignFloat Delicious Technorati

0 comentarii: pentru "Marian Daniel Vanghelie: Am cautat pe "Gogal, Goagal, Gagal" (Google) despre Herodot"

Trimiteți un comentariu