Articole interesante

duminică, 11 aprilie 2010

WaDir.ro - un nou director web gratuit

WaDir.ro - un nou director web gratuit Salutare! Daca tot a venit vremea buna, m-am decis sa mai fac si eu ceva sa imi mai populez blogul. Asa ca m-am pus pe cautat directoare web, unde sa ma inscriu.

Am gasit cateva noi, dar ba imi cereau cont, ba backlink, ba trebuia sa platesc nu stiu ce suma. Apoi am dat de wadir.ro, un director web gratuit, pe cat de usor de folosit pe atat de bun.

N-a fost nevoie sa imi creez cont, nici backlink-ul nu este obligatoriu, insa organizarea site-ului si rapiditatea cu care mi-au aprobat blogul m-au facut sa capat incredere si sa imi creez unul (nu de alta, dar avand mai multe site-uri de inscris, e mai usor sa le introduci si sa le modifici asa cum vrei tu din cont).

In plus, pe wadir.ro am observat ca iti poti plasa site-ul intr-o pozitie mai sus, sau chiar pe prima pagina a directorului, prin link-uri sponsorizate. N-am incercat, dar poate mai tarziu, de ce nu.
Asadar, vizitati si voi directorul web gratuit www.wadir.ro si inscrieti-va site-urile, caci aveti numai de castigat.

P.S. pe viitor poate fac o lista cu cele mai bune directoare web.

Trimite mai departe prin



Facebook Twitter Yahoo Messenger Google Bookmarks Mixx StumbleUpon DesignFloat Delicious Technorati

0 comentarii: pentru "WaDir.ro - un nou director web gratuit"

Trimiteți un comentariu